O zákazníckom servise z inej strany

Autor: Beáta Blaženiaková | 10.9.2011 o 21:19 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  124x

Každý z nás má už množstvo skúseností s nepríjemnými predavačmi, otráveným čašníkom alebo úradníkom, ktorý znechutí každého človeka, ktorý musí prísť nedobrovoľne na úrad, aby vybavil byrokraciu. Ale aby som sa musela zastať slušného predavača pred jeho arogantným nadriadeným, to sa mi ešte nestalo. Nešlo o nič vážne, ale i tak ma to prekvapilo.

Najčastejšie som v pozícii zákazníka, resp. klienta, ale už som sa nejaký čas po strednej živila aj ako predavačka v zahraničí, takže dokážem veľmi dobre pochopiť obe strany. Blbci sú všade - i medzi zákazníkmi ale aj medzi obsluhujúcim personálom.

Tak ako mnohí ľudia, mama má Tesco Clubcard, kde jej chodia po vyúčtovaní nejaké zľavové poukážky. Tak v rámci šetrenia sme niektoré chceli využiť, lebo sa oplatili. Niektoré sa neoplatí využiť ani po zľave, pretože v iných reťazcoch dostať ten istý tovar lacnejšie, ale to je druhá vec.

Nakúpili sme a šli sme v petržalskom Tescu k samoobslužným pokladniam, ktorým dávam prednosť. Spýtali sme sa, či k nim môžme, i keď chceme využiť kupóny. Predtým som túto službu pri samoobslužných pokladniach nikdy neskúšala, tak sme sa len chceli dopredu informovať. Asistoval mladý chlapec, ktorý bol slušný a hneď všetko vysvetlil. Keď sme tovar naskenovali, v druhej časti nám prišiel pomôcť, aby sme mohli uplatniť zľavové kupóny. Jeden bol prijatý v poriadku a pri druhom sa mu dvakrát zobrazilo, že je neplatný, napriek tomu, že sa jednalo o tovar, ktorý presne zodpovedal kupónu. Odporučil nás na Informácie, kde nám zľavu refundujú.

Tak sme prešli k informáciám, kde stál druhý mladý muž, nie o veľa starší. Skúsil skenovať kupón, spýtal sa, kto nás polal na informácie a už volal k samoobslužnej zóne. Ostala som vyvalená, akým arogantným a povýšeneckým spôsbom sa rozprával s tým chlapcom v telefóne, pretože mladému mužovi pri informáciach skener pokladne kupón prijal a on hneď začal mať pocit, že má na vrch a môže niekoho zvoziť a spraviť z neho neschopného blbca.

Pri tej samoobslužnej pokladni sme však stáli obaja rovnako a obaja rovnako sme videli, ako pokladňa ukazovala "neplatný kupón". Chlapec vedľa mňa nebol šaman, aby mohol s tým niečo spraviť, takže z môjho pohľadu to rozhodne nebola jeho neschopnosť, pretože sám ešte kontroloval tovar, či sa zhoduje s kupónom.

Tomu mladému mužovi pri informáciách som dva razy opakovala, že ten kupón bol podľa pokladne neplatný a ten druhý kupón bol prijatý a že chlapec pri samoobslužnej zóne s tým proste nemohol nič spraviť. Nevadí, mladý muž si chcel dokázať, že na rozdiel od iných, on vie pracovať.

Viete čo, mňa to rozladilo rovnako, akoby sa ku mne choval tak arogantne a pritom ku mne bol slušný. Ak niečo neznášam, tak je to blbec v práci, ktorú dokáže iným ľuďom znechutiť.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Všade sú míny, dávajte pozor, kam šliapete. Oslobodzovanie Mosulu potrvá

Islamský štát nemá veľkú šancu ubrániť svoje najväčšie mesto. Zároveň nemá kam ujsť a civilistov berie ako rukojemníkov.

EKONOMIKA

Rumuni aj Bulhari sú na tom s dôchodkami lepšie ako Slováci

Oveľa lepšie vyhliadky má Česko, Poľsko, Maďarsko, Rumunsko a Bulharsko.

KOMENTÁRE

Dráždenie čínskeho draka

Donald Trump si už stihol pohnevať Peking. Zrejme to nebolo nedorozumenie.


Už ste čítali?